Bu riyazi məsələnin həllini çox adam tapa bilmirbackend

Bu riyazi məsələnin həllini çox adam tapa bilmir

Məktəb kurikulumundan bir tapmaca sosial şəbəkələrin yetkin istifadəçiləri üçün bir çox problem yaradıb.

İlk baxışdan bu, elementar bir nümunədir. Ancaq böyüklər üçün tez-tez çaşqınlıq yaradır.

KONKRET.az-ın lenat.az-a istinadən xəbərinə görə, haqqında danışacağımız tənlik sadə görünsə də, burada bir çox insan klassik səhvə yol verir.

Ancaq iddialara görə, hətta uşaq düzgün cavabı tapa bilər.

Beləliklə, diqqət yetirin: 6:2(1+2) nə qədər edəcək?

Eşitdiyiniz ən çox yayılmış versiyalar bunlardır: 1, 3, 9 və hətta 12. Böyüklər şübhə etməyə başlayır, qaydaları xatırlayır, öz aralarında mübahisə edirlər.

Niyə? Hər şey tez-tez unudulan və ya qarışıq olan hərəkətlərin ardıcıllığı ilə bağlıdır. Bu ifadəni necə düzgün həll edəcəyimizi addım-addım araşdıraq.

Addım 1. Mötərizədə nə olduğunu hesablayın

Əvvəlcə mötərizədə olan əməliyyatlar yerinə yetirilir. Bu, göz ardı edilə bilməyən əsas riyazi prinsipdir:

1 + 2 = 3

İndi ifadə belə olur:

6 : 2 × 3

Addım 2. Bölmə və vurma qaydasını müəyyənləşdirin

Burada əsas məqam var: bölmə və vurma eyni səviyyəli hərəkətlərdir. Onlar soldan sağa, görünüş qaydasında yerinə yetirilir.

Yəni:

• Əvvəlcə 6 : 2 = 3

• Sonra 3 × 3 = 9

Cavab: 9

Niyə qarışıqlıq yaranır?

Bəziləri 2(1+2) ifadəsini vahid bir bütöv kimi qəbul edir, sanki mötərizədə vurma “yapışqan” mənasını daşıyır və əqli olaraq belə qruplaşdırır: 6 : [2(1+2)] = 6 : (2×3) = 6 : 6 = 1.

Bu, yanlış nəticəyə gətirib çıxarır. Amma riyaziyyatın qaydaları baxımından – əvvəlcə mötərizələr, sonra bölmə və vurma ardıcıllıqla soldan sağa, aralarında prioritetlər olmadan.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*