Çin avtomobil istehsalçısı BYD Avropanın elektrikli avtomobil (EV) bazarında sürətlə irəliləyir və bu, Avropa avtomobil sənayesinin gələcəyi barədə suallar yaradır. 2025-ci ilin aprel ayında BYD ilk dəfə Avropada Tesla-nı keçərək 7,231 avtomobil satıb. Bu rəqəm Tesla-nın 7,165 ədəd satışından çoxdur, JATO Dynamics şirkətinin məlumatına əsasən.
KONKRET.az Milli.Az-a istinadən xəbər verir ki, JATO-nun analitiki Felipe Munoz bunu “dönüş nöqtəsi” adlandırır. Qeyd edir ki, BYD yalnız 2022-ci ilin sonunda Norveç və Niderland xaricində əsas Avropa bazarına daxil olub. Eyni zamanda, Avropada elektrikli avtomobil qeydiyyatları 2025-ci ilin aprelində ötən ilin müvafiq dövrünə nisbətən 28% artıb və bu artım əsasən Çin brendlərinin sayəsində baş verib.
Mayın 21-də BYD yeni modeli olan Dolphin Surf-u Avropada təqdim edib. Tədbir Roma şəhərində böyük stadionda keçirilib və təxminən 1000 nəfər iştirak edib. Model 22,990 avrodan başlayaraq 24,990 avroya qədər satılır və Avropada daha sərfəli EV kateqoriyasına daxil olmaq üçün mühüm addım sayılır.
BYD-nin region üzrə idarəçisi Mariya Grazia Davino bu seqmentin Avropada “elektrifikasiyanın növbəti hədəfi” olduğunu deyir. Çin bazarında isə bu model “Seagull” adı ilə satılır və 2024-cü ildə 442,000 satışla Tesla Model Y-dən sonra ikinci yerdədir. 2025-ci ilin ilk beş ayında satışlar 45% artıb.
Avropa avtomobil sənayesi 13.8 milyon insanı işlə təmin edir və bu, ümumi işçi qüvvəsinin 6%-ni təşkil edir. Mütəxəssislər və təqaüddə olan müəllim Uilyam Gould bildirir ki, Avropa hökumətləri öz avtomobil istehsalçılarını Çin və digər xarici rəqiblərin əlindən qorumağa çalışacaq.
BYD isə Macarıstanda, Szeged şəhərində 2025-ci ilin sonunda açılacaq ikinci fabriki ilə Avropa bazarını genişləndirməyi planlaşdırır. Macarıstanın Avropa İttifaqı üzvü olması BYD-nin məhsullarına blok ölkələrinə birbaşa çıxış imkanı verir.
Lakin marka tanınması hələ də problem olaraq qalır. Məsələn, Londonda Uber sürücüləri BYD-ni yaxşı tanımırlar və elektrikli avtomobillərin məhdud yürüş məsafəsi və uzun şarj müddətini narahatlıq kimi göstərirlər.
Beynəlxalq böyüməyə baxmayaraq, BYD maliyyə çətinlikləri ilə üzləşib. Bloomberg-in GMT Research-a istinadla verdiyi məlumata görə, BYD-nin real net borcu 323 milyard yuan civarındadır ki, bu da şirkətin rəsmi açıqlamalarındakı 27.7 milyard yuandan on dəfə çoxdur.
Bu vəziyyət Çin bazarındakı aşırı rəqabət və dövlət dəstəyi ilə verilən kreditlər səbəbindən yaranıb. Çin EV sənayesində artıq istehsal gücü istifadə edilməyən səviyyədədir və ekspertlər gələcəkdə sənayedə konsolidasiya gözləyirlər.
BYD-nin sürətlə böyüyən satışları və əlverişli qiymətləri Avropa elektrikli avtomobil bazarını dəyişə bilər. Lakin maliyyə riskləri, marka tanınmasının aşağı olması və Avropa hökumətlərinin daxili sənayeni qoruma siyasəti BYD-nin tam üstünlüyə sahib olmasının qarşısını ala bilər. Buna baxmayaraq, BYD-nin yüksəlişi Avropanın avtomobil sənayesinə ciddi siqnaldır.